Hem

Tips!

• Startlektion á 80 min 650 kr (endast nya elever)

Testa trafikskolan, läraren och bilen. Feedback/utbildningsplan ca 20 min. Passar dig som har lite körvana

• Nivåkontroll á 80 min 1100 kr (endast nya elever)

Bredare avstämning för dig som har mycket körvana och vill kolla av hur du ligger till enligt utbildningsplanen

• Startpaket 1, 2 eller 3

Välj det alternativet som passar dig bäst (körning och teori)

• Körlektionspaket – se prislista

Behöver du tex bara körning har vi även lösningen för dig

Välkommen till oss på Yvonnes Trafikskola i Haninge! – din väg mot körkortet  🚘🏁

Vi på Yvonnes trafikskola i Haninge hjälper dig hela vägen fram till körkortet. Vi erbjuder en säker och effektiv körkortsutbildning för behörighet B (personbil) och AM (Moped klass 1). Vi har både kvinnliga och manliga trafiklärare med lång erfarenhet. Här finns möjlighet att köra med manuell eller automatväxlad bil. Vi utbildar på svenska och engelska. Vi hjälper dig med planeringen och du bestämmer takten. Behöver du hjälp med körning och teori finns våra populära startpaket. Vill du hellre gå intensivutbildning erbjuder vi det med. De kurser vi har är Handledarutbildning, Riskettan och Teorikurs. Vill du kombinera körning på trafikskola och köra privat så finns vi här för att guida dig på vägen. Se prislista för mer info, kommande kurser, Intensivkurs m.m. För att underlätta ekonomiskt kan vi erbjuda räntefritt lån upp till 24 månader genom Resurs Bank. Enkel ansökan- vi hjälper dig.

Ring eller kom förbi oss om du har frågor eller vill skriva in dig som elev. När du är inskriven som elev kan du själv boka körlektioner via Elevcentralen och planera din utbildning tillsammans med läraren.

Glöm inte kolla in alla våra glada körkortstagare – Se flik ” körkortstagare” i menyn

Dalarövägen 37 B, HANINGE (övervåningen) Tel: 08-777 30 04